Delivery Information

ЦЕНА НА ДОСТАВКА

Доставките се изпълняват от куриерска фирма Еконт и се изчисляват според тарфите обявени на сайта им .

При поръчка над 200 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА до офис на ЕКОНТ.

Доставката на поръчка, която не е направенa през сайта, се поема от клиента.

СРОК НА ДОСТАВКА

Поръчките се изпращат в понеделник и четвъртък, като поръчки направени по време на официални празници и неработни дни се изпращат на следващия работен ден.

След направена поръчка следете редовно e-mail адресът си. При успешна поръчка ще получите потвърдителен e-mail със съдържанието на поръчката си и адресът, на който ще бъде изпратена.

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Сумата се заплаща в брой на куриера при получаване на доставката.

ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ

Потребителя има право, съгласно чл.55, ал.1 от Закона за защита на потребителите да се откаже от получената стока във срок от 14 (четиринадесет) работни дни от дата на получаване на стоката. В този случай заплатените суми от потребителя ще му бъдат възстановени с банков превод, не по-късно от 14 работни дни, считано от датата, на която потребителя е упражнил правото да се откаже от стоката. Ако при самото получаване на стоката, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията няма да бъде уважена. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна. В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

  • Запазена оригинална опаковка - трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана.
  • Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
  • При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма.
  • В случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока или поради друга причина Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо.
  • В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или писмо и поръчката няма да бъде изпратена, ако не получим личното Ви съгласие с променените условия.